pěkná pOsTavA

13. dubna 2009 v 18:10 | MeGaN M* |  diEtA
yum Jak zhubnout a vytvarovat tělo pro pěknou postavu. Návod jak jíst a trénovat pro zlepšení postavy a spravení siluety pro ženy i muže, kteří nejsou spokojení se svojí postavou.
Hodně žen, má sice štíhlou postavu, ale jen v rámci pevných kalhot a když dojde na plavky už je to horší. Zde se pokusím poradit všem ženám, které jsou sice štíhlé, ale chtěly by odstranit povisle tuky, širší boky, či bříško.

V první řadě si musíte uvědomit, že je úplně jedno, kde zrovna vy máte ten tuk navíc. Pro všechny platí ty samé zásady ať chcete shodit kdekoliv. !!! NEJDE SHODIT TUKY JENOM NA URČITÉM MÍSTĚ !!! Tuky vždy mizí rovnoměrně po celém těle (nepočítám-li chirurgické zákroky :o) (podrobnosti zde).

Pro zpravení postavy je třeba dělat nějakou aktivitu aspoň 4x týdně aspoň 1hodinku (lepší je 5x týdně tak 1,5 hodinky). Nejlepšími aktivitami jsou posilovna, spinning a kolo. Neméně důležité je jíst rozumně a nemlsat.

Hodně z vás již cvičí a přesto se výsledky nedostavuji, např: Chtěla bych zhubnout (postava tvaru "hruška"), přestože navštěvuji 3xtýdně pravidelně posilovnu - zde nejdříve aerobní cvičení (rotoped, air walker, stepper) cca. 20 min, poté posilování jednotlivých partií, hubnout se mi nedaří. Cvičím špatně?
Co se stravy týče, maso min. pouze ryby, jinak konzumuji pouze zel. saláty a tmavé pečivo, snažím se dodržovat pitný režim.......a stále nic!!! Poraďte mi prosím. S pozdravem děkuje Ivet!


Cesta ke změně vždy vede přes malé změny, je nutno tak dlouho přidávat, až se tělo začne měnit. Vzhledem k tomu, že toto není návod pro baculky, ale pro štíhle ženy, není třeba žádných extrémních změn. Chce to prostě tak dlouho dělat malé změny, až naleznete tu správnou míru tréninku a diety. Hodně důležité je vědět kde přidávat na úsilí a co změnit.

trénink:
Zvyšení intenzity - nejčastější chyba dívek v tréninku je tempo ala stará Blažková jede na poštu. Takže si vezmeme hodinky s vteřinama a maximální délka přestávky mezi dvěma cviky bude maximálně 60s. Při samotném provádění cviků je třeba cvičit v určitém tempu a svižně (ne však zbrkle). Pro zkušenější jsou šikovné supersérie. Rozhodně se nenechte svést k pomalejšímu tempu jaké používají kulturisté. I počet opakování v sérii by měl být vyšší a to 15-20.
Necvičte jen břicho - tím rozhodně nezhubnete spíš doporučuji zaměřit se na zadek a stehna, tyto dvě skupiny dohromady představuji více než polovinu svalů celého vašeho těla a proto při jejich cvičení vydáte logický i nejvíc energie.
perfect-in.blog.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 TwiGG_VioLencE__<3 _^o^ TwiGG_VioLencE__<3 _^o^ | Web | 13. dubna 2009 v 18:15 | Reagovat

No jo no, není to lehké si to udržet :(

2 Martinečka Martinečka | Web | 13. dubna 2009 v 18:19 | Reagovat

Krásnej blog!

3 Kamčíík Kamčíík | Web | 13. dubna 2009 v 18:19 | Reagovat

AHojky nechceš být moe SB?? pls ozvi se papa♥

4 →Jejeka← →Jejeka← | Web | 13. dubna 2009 v 18:20 | Reagovat

Ahoooj!!Máš hezu blog a aj hezu dess...
Nechceš se kouknout na můj blog a naspat nějakej ten komentář??Určo se stav a já se zase určo vrátím..Pááá

PS.:Promiň jestli to považujež za reklamu

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama

piXelS → ||||||||||||||||Emoticône Hello Kitty 243||diamant
XOXO